Zoobilen.no
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Frakt og leveringsbetingelser

Kundesenter | Nettbutikk | Dyrebutikk på hjul | Kontakt oss | Kundefordeler | Salgsbetingelser | Frakt og leveringsbetingelser Betalingsalternativer. | Retur og reklamasjon | Om oss | Min side | Registrer deg |

Forsendelse og transport av ordrer med Posten/Bring eller annen 3 parts transportør

  • Din ordre blir sendt fra vårt lager snarest mulig etter din bestilling og som regel i løpet av 1-7 virkedager.
  • Vi har fast frakt på 139,- kroner for alle ordrer under 10 kg, og med forsendelses størrelse under 120 x 60 x 60 cm.
  • Fast frakt gjelder for ordrer til fastlands Norge.
  • For ordrer som er over minstekrav for fast frakt, vil det komme frakt tillegg på 120 kr. Vi kontakter deg angående frakt og levering når minste mål for vekt og volum utløser ekstra fraktkostnader.
  • Alle varer under 35 kg blir sendt med Bring/ Posten som transportør. Ordrer leveres direkte i postkasse eller på utleveringssted for posten. I enkelte områder er det mulig med posten/bring sin hjemlevering eller hjemlevering mellom klokken 17-21, om du velger dette er det egne fraktpriser.
  • Egne frakt priser for ordrer over 35 kg. Vi kontakter deg angående frakt og levering når ordren er over 35 kg. 
  • Akvarium over 30 liter blir send som stykkgods fra oss eller direkte fra vår leverandør. Akvarium har egne frakt priser. Prisen varierer alt etter hvor i landet du bor. Kontakt oss for frakt pris på akvarium til din adresse.
  • Forsendelsestid vil variere hvor i landet ordren skal sendes. Normal 3-5 virkedager for småpakker opp til 35 kg. Ordrer over 35 kg vil kunne ha noe lengre leveringstid.
  • Ordren leveres til mottakeradressen eller til nærmeste utleveringssted. Pakken må hentes i løpet av 14 dager på utleveringsstedet. Om du ønsker varen levert ett annet sted en din vanlige adresse, legg inn C/O adresse ved utsjekking i handlekurven.
  • Du vil mota et sendingsnummer. Ved å trykke på sendingsnummeret i eposten kan du se siste registrerte oppdateringer om din pakke. Du kan også bruke sendingsnummeret for å spore pakken på Posten.no.

Uavhentet/ returnerte forsendelser.

  • Om en forsendelse ikke blir hentet på utleveringsstedet eller at kunden har oppgitt feile opplysninger ved bestilling slik at varen ikke har blitt utlevert, er det kunden som må dekke frakt, returfrakt + et servicehonorar pålydende 150,- om ikke annet er avtalt.

Frakt og leveringsbetingelser for ordre levert på døren av Zoobilen.no

  • For kunder hvor vi kommer hjem på døren er det 50 % rabatt på frakten.
  • For noen ordrer over 35 kg eller ordrer som har ukurant størrelse, eksempelvis større Akvarium, har egne frakt priser og 50 % rabatt gjelder ikke på disse bestillingene. Kontakt oss for frakt pris på akvarium til din adresse.
  • Se liste over steder zoobilen.no kommer med dyrebutikk på hjul
  • Spesial bestilte varer som ikke er i vårt sortiment kan få egen fraktberegning og dette avtales ved bestilling. 
  • Les mer om zoobilen.no hjemmelevering. Dyrebutikk på hjul

Forsendelser til Svalbard, Jan Mayen etc.

  • Forsendelser til Svalbard, Jan Mayen etc. har egne fraktberegninger. Kontakt oss ved bestilling til et av disse stedene. Ved bestillinger til utlandet kontakt oss i forkant.

Generelle frakt og leveringsbetingelser

  • Ved utsending fra vårt lager vil du få en epost og SMS om at ordren er sendt.
  • Levering med zoobilen.no hjem på dør tjenesten skjer ved direkte overrekkelse av varer mellom zoobilen.no og kunden.
  • Er du ikke hjemme når vi leverer, trenger vi en SMS, eller epost fra deg hvor det er en bekreftelse på at vi kan levere varer til deg uten at du er hjemme. I disse tilfellene vil vi sende bilde av leverte varer på SMS eller epost.
  • Forsvinner varer fra avtalt plassering er zoobilen.no ikke ansvarlig for disse varene.

Kontroll av mottatte varer.

  • Det er viktig å kontrollere forsendelsen ved mottak. Henter du pakken på et utleveringssted og du ser synlige skade på forsendelsen, anbefaler Posten at pakken åpnes på stedet for å kontrollere den for skader. Kundebehandleren på utleveringsstedet vil da hjelpe til med å skrive en skademelding. Har du tatt med pakken hjem eller fått levert pakken hjemme og oppdager skader på produkter i forsendelsen kan du kontakte oss, transportør eller postens kundesenter på telefon 04004. Varer i forsendelsen skal kontrolleres av mottaker i rimelig tid etter den er mottatt.

Har du spørsmål om frakt og forsendelse ta kontakt med oss 

Fakturaspørsmål

  • Har du bestilt varer med klarna faktura eller avbetaling og har spørsmål vedrørende denne ber vi deg ta kontakt med Klarna direkte på telefon: 21 01 89 91
  • Klarna kan også kontaktes via kundesenter. Her vil du i tillegg finne svar på de vanligste spørsmålene.

 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke